(696 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname'nin 127. Maddesinin; Geçici 23 ve 24. Maddesi Gereği Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet Alım Sözleşmeleri Kapsamında Çalıştırılmakta Olan İşçilerin Sürekli ve Geçici İşçi Kadrolarına Geçişi Başvuru Sonuçları)
24
Aralık 2017 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren 696 Sayılı KHK
ve 01.01.2018 tarih ve 30288 sayılı Resmi Gazete'de yayılamlanan Kamu Kurum ve
Kuruluşlarında Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet Alımı Sözleşmeleri
Kapsamında Çalıştırılmakta Olan İşçilerin Sürekli İşçi Kadrolarına
Geçirilmesine İlişkin 375 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Geçici 23. ve 24.
Maddelerinin Uygulanmasına Dair Usul ve Esasları bel irlendiği tebliğde
belirtilen kriterler dahilinde Tespit
Komisyonunca yapılan ön inceleme, esas inceleme ve Hak Sahipleri İlanı
kararlarına göre başvuruları uygun bulunan ve bulunmayan kişi listeleri aşağıda
gösterilmiştir. İlan Olunur. 01.02.2018
Genel Bütçe ödenekleri kullanılarak yapılan; 2014/155603 İhale Kayıt
Nolu “İl ve İlçe Müdürlüklerimiz Hizmet
Binalarında 2015-2016-2017 Yıllarında Müdürlüğümüz Genel Bütçesinden 36 Ay Süre
İle 6 Personel Çalıştırılmasına Yönelik Hizmet Alım İhalesi” kapsamında
yapılan ve 02.03.2015 tarihinde yüklenici ile İl Müdürlüğümüz arasında imzalanan
sözleşme kapsamında çalışan ve başvuruda bulunan kişiler;
Sıra No | Adı Soyadı | TC Kimlik No | Başvuru Durumu |
1 | Sedat ÇALOĞLU | *********** | Kabul |
2 | Serdal ERDAĞ | *********** | Kabul |
3 | Yusuf KESKİN | *********** | Kabul |
4 | Şahika ÇETİNKAYA MUTLU | *********** | Kabul |
5 | Selami ÇOLAK | *********** | Kabul |
6 | Esen CEYHAN | *********** | Kabul
|
“Döner Sermaye” Bütçe ödenekleri kullanılarak ihale usulü ile yapılan; 2015/20489 İhale Kayıt Nolu “Artvin İl Gıda Tarım ve
Hayvancılık Müdürlüğü ve bağlı İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlükleri ile
Artvin Sarp Veteriner Sınır Kontrol Noktası Müdürlüğü 36 ay süre Temizlik
Hizmeti ile Bilgisayar Bakım ve Onarım işlerinde 8 (sekiz) personel çalıştırılmasına
yönelik Hizmeti Alım” kapsamında yapılan ve 20.04.2015 tarihinde yüklenici
ile İl Müdürlüğümüz arasında imzalanan sözleşme kapsamında çalışan ve başvuruda bulunan kişiler;
Sıra No | Adı Soyadı | TC Kimlik No | Başvuru Durumu |
1 | Mehmet AYAR | *********** | Kabul |
2 | Özgür BİLGİN | *********** | Kabul |
3 | Emre KARAN | *********** | Kabul |
4 | Mustafa GÜREL | *********** | Kabul |
5 | Hüseyin GÜREL | *********** | Kabul |
6 | Muhammed Arif AY | *********** | Kabul |
7 | Tülay GÜMÜŞKAYA | *********** | Kabul |
8 | Erhan KOÇAL | *********** | Kabul
|
“Döner Sermaye” Bütçe ödenekleri
kullanılarak Doğrudan Temin usulü ile yapılan “ 15.11.2017 -13.04.2018 tarihleri arası
dönemde Ardanuç İlçe
Gıda, Tarım Ve Hayvancılık Müdürlüğünün Hizmet Binalarında 4 ay 29 Gün süreyle
Kalorifer ateşçisi çalıştırılması işi’ kapsamında başvuruda bulunan kişiler;
Sıra No | Adı Soyadı | TC Kimlik No | Başvuru Durumu |
1 | Erol ÖZÇAVUŞ | *********** | Kabul
|
* İlana itiraz süresi 4 (dört) gün olup, 01.02.2018 tarihinden itibaren başlar. İlan tebliğ yerine geçip, başvuru sahiplerine ayrıca tebligat yapılmaz.